Etiketter

torsdag 29 november 2012

Reflektion Tutankhamun utställningen


P
Utställningen var väldigt bra upplagd. Jag gillade att man kunde lyssna på det man ville. Så om det var någonting man inte tyckte var intressant behövde man inte lyssna på det och om det var något man ville fördjupa sig i kunde man lyssna mer på det.

M
För mig som inte var jätte intresserad av allt på utställningen kan jag tycka att det var lite väl lång tid vi var inne på utställningen, det blev lite långtråkigt. Det hade räckt med 1 1/2 timme.

I
Jag kom in med väldigt låga förväntningar men jag blev glatt överraskad. Det jag tyckte var mest intressant och det jag lärde mig mest av var det olika biograferna. Jag tyckte det var väldigt intressant när man fick se det hela ur Carters perspektiv. Att få höra hur han upplevde det när han hittade graven.

1 kommentar:

  1. Intressant reflektion du har skrivit. Jag gillade också uppläget med bio och hörlurar.Jag tyckte där var mycket att kolla på, tänk vilken kunskap de hade redan på den tiden.

    SvaraRadera