Etiketter

onsdag 7 september 2011

Sjävporträtt

Jag heter Hedda Matilda Wollmark och är en glad och positiv tjej på 13 år. Fyller år det gör jag den 20 juni.
Jag bor på Rudeboksvägen med mina föräldrar Margareta och Bengt,min syster Hanna och min katt Batman. På fritiden spelar jag handboll i laget H43/Lundagård. Handboll spelar jag 3 gånger i veckan plus matcher eller cuper på helgerna. När jag inte spelar handboll är jag med kompisar, shoppar eller bakar. Det är typ det jag hinner med på fritiden.
Jag går på Gunnesboskolan vilket jag gjort ganska länge nu, sedan jag var 7 år. Mina favoritämnen är idrott och syslöjd. Det är även idrott som är mitt starkaste ämne i skolan

1 kommentar:

  1. Intressant och trevlig presentation! Bra att du gjort styckeindelning.

    Se upp med särskrivning av sammansatta ord; ...favoritämnen...syslöjd....

    SvaraRadera